O nas

Cześć! Tu Asia i Łukasz, znani razem jak Oczki.

Wędruj z Oczkami, to blog miłośników fotografii, podróży i wędrówek oraz natury. Miejsce stworzone przez nas dla utrwalenia wspomnień, które z czasem się zacierają.

Ciągle uczymy się fotografii, która stała się naszą główną pasją. Fotografujemy od kilku lat, a w 2017 roku wzięliśmy udział w projekcie tookapic, gdzie przez 365 dni robiliśmy zdjęcia. Efekty znajdziesz tu i tu. Nie spoczęliśmy na laurach i dalej szkolimy nasz warsztat fotograficzny, starając się codziennie fotografować, brać udział w konkursach i foto wyzwaniach.

Cześć! 🙂
Oprócz robienia zdjęć krajobrazowych i prowadzenia bloga, zajmujemy się również fotografią profesjonalnie.

Wejdź na nasze portfolio i zamów u nas sesję zdjęciową!

Wędrówki to nasza specjalność. Od nich się wszystko zaczęło. Łukasz od dziecka wędrował po górach z rodzicami, jego dziadek był tatrzańskim przewodnikiem. Asia natomiast nigdy wcześniej po górach nie chodziła. Pierwsze wspólne wyjście to Dolina Chochołowska oraz Kościeliska w 2013 roku. Obecnie mamy za sobą wiele zdobytych szczytów polskich oraz zagranicznych.

Uwielbiamy podróżować. W 2015 razem odbyliśmy pierwszą zagraniczną podróż do Norwegii, był to zarazem nasz pierwszy lot samolotem. Po tym wyjeździe wiedzieliśmy, że czas zacząć planować kolejne wyprawy i tak zaczęła się nasza miłość do podróżowania. Naszymi ulubionymi do tej pory zostają: wyprawa na niesamowitą Islandię, krótki wypad do Izraela, wakacje w swojskiej Albanii oraz zwiedzenie północno-zachodniej Hiszpanii.

Czasem udzielamy się publicznie i angażujemy w akcje społeczne. Najczęściej na naszym facebooku, gdzie zachęcamy do zbierania śmieci znalezionych na szlakach i wspierania fundacji GOPR przy rozliczeniu podatku dochodowego. W 2018 roku zostaliśmy zaproszeni do wywiadu w Radiu Pryzmat.

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są naszego autorstwa i stanowią naszą własność. Wykorzystywanie ich bez naszej wiedzy i zgody jest zabronione.

Zapraszamy do kontaktu:

wedrujzoczkami@gmail.com

Pozdrawiamy,

Oczki 👣👀❤

Cześć! 🙂

Wejdź na nasze portfolio i zamów u nas sesję zdjęciową!