Mężczyzna idący przez las
Beskidy,  Górskie wędrówki

Myślenice – Chełm – krótki spacer

Przyznam, że ostatnio się trochę zasiedzieliśmy. Ta aktywność, o której pisaliśmy końcem lata, gdzieś się ulotniła. I co prawda, w weekendy jesteśmy aktywni i staramy się z życia, i wolnego czasu wyciskać ile się da, to jednak w górach ostatnio byliśmy jakieś 100 lat i 2 miesiące temu (z granicą błędu 100 lat). Trochę wstyd!

Drzewo z zielonym szlakiem
W drodze zielonym szlakiem na Chełm
Dom w drodze na Chełm
Opuszczony (chyba) dom w drodze na Chełm
Kobieta idąca przez las

Zapewniam Was, że powoli ogarniamy się po zimowym śnie (od gór), styczniowych chorobach i zapieprzu dnia codziennego. Śmiało zapewniam: zaczynamy się rozpędzać. Nasze plany na rok 2019 są spore, ale do docelowego tempa chcemy dojść spokojnie, żeby się nie zniechęcić. Póki co zaczęliśmy od realizacji „góry raz w miesiącu” (śmiesznie mało? to spróbuj!). W styczniu się nie udało (trudno, każdy ma w swoim życiu jakąś porażkę), ale luty „odhaczony”!

Uklejna
Uśmiechnięta para
Tych Państwa przedstawiać nie trzeba 😛

To wyjście było wyjątkowo krótkie. Wystartowaliśmy z Zarabia w Myślenicach i tam, też wróciliśmy. Krótka pętelka zielonym szlakiem przez Chełm i zejście czerwonym przez Uklejną. 4 godziny według mapy. Dla nas, ze zdjęciami, przerwami i pogaduszkami 30 minut więcej.

Cześć! 🙂
Oprócz robienia zdjęć krajobrazowych i prowadzenia bloga, zajmujemy się również fotografią profesjonalnie.

Wejdź na nasze portfolio i zamów u nas sesję zdjęciową!

Krzyż górujący nad Myślenicami
Wiosenny las

Dla nas najważniejsze to to, że odpoczęliśmy i odetchnęliśmy świeżym powietrzem. Sam szlak polecamy tym, którzy mają tylko pół dnia, ale chcą rozruszać kości w jakimś Beskidzie. 😉

Mroźne niebo
Uśmiechnięta kobieta stojąca na konarze
Tyle radości z wyjścia w góry!

Miłej końcówki tygodnia i super weekendu!

Cześć! 🙂

Wejdź na nasze portfolio i zamów u nas sesję zdjęciową!

Niewolnik lenistwa, niezdecydowania i wielkich, szalonych planów. Kolarz, zapalony turysta górski, perfekcjonista i introwertyk... chyba... Zobacz moje codzienne zdjęcia na tookapic